Seinäjoen Jalkapallokerhon vuoden 2020 kausilehdessä on 48 sivun edestä juttua Seinäjoen Jalkapallokerhosta (SJK) ja sen pelaajista. Lehti on suunnattu SJK:n kannattajille, yhteistyökumppaneille ja muille seuraajille. Juttujen teemoja ovat esimerkiksi nuorten pelaajien paineet, paluu kotikaupunkiin, oman juniorin kasvu lapsesta edustusjoukkueen pelaajaksi ja ulkomailla pelaaminen. Lehti tukee SJK:n viestintää ja markkinointia. SJK:lla on luonnollisesti omat nettisivut, jossa julkaistaan uutisia ja haastatteluja. Lisäksi SJK on aktiivinen sosiaalisessa mediassa, ja seura on aloittamassa omaa podcast-sarjaa. SJK:lla ei ole aiemmin ollut varsinaista kausilehteä, jossa voidaan käyttää erilaisia juttutyyppejä hyödyksi.
The production is a 48-page seasonal team magazine for SJK Seinäjoki. The magazine includes insightful stories about SJK and its players. The magazines core audience consists of SJK supporters, sp nsors and other followers. Main themes are, for example, the pressures of youth athletes, playing abroad and coming back home.
Tekijät:
Juuso Raja-Aho – toimittaja, taittaja, tuottaja
Tuotannossa mukana myös:
Jussi Kankaanpää – SJK:n markkinointijohtaja
Tommi Kilpiö – SJK:n graafikko
Lari Paski – SJK:n tiedottaja