Siirry suoraan sisältöön

A Royal Kidnapping | pelikonsepti

Puzzlepeli kolmesta sankarista, jotka pelastavat prinssin noidan kynsistä. Seuraa biletystä, josta seuraa velkaa. Velan maksaakseen kolme sankaria päättävät kidnapata prinssin ja palauttaa tämän kuninkaalle, sillä maksoihan tämä heille viimeksikin prinssin palauttamisesta. Loogista? Ei kyllä.  A puzzle game about three heroes that have saved the kingdom’s prince from the witch. After that they party, and after that they are broke. To pay… Lue lisää »A Royal Kidnapping | pelikonsepti

    Puzzlepeli kolmesta sankarista, jotka pelastavat prinssin noidan kynsistä. Seuraa biletystä, josta seuraa velkaa. Velan maksaakseen kolme sankaria päättävät kidnapata prinssin ja palauttaa tämän kuninkaalle, sillä maksoihan tämä heille viimeksikin prinssin palauttamisesta. Loogista? Ei kyllä. 

    A puzzle game about three heroes that have saved the kingdom’s prince from the witch. After that they party, and after that they are broke. To pay their debt they decide to kidnap the prince and bring him back to the king, cause he paid them last time when they brought the prince back. Logic?  Nope. 

    Tekijä, työtehtävä: Anna-kristiina “Yrtti” Taivaloja, Graafikko ja elämän uhri 

    659 | Opinnäytetyön produktio-osa | 2018

    Kategoriat: Graafinen tuotantoPelituotanto