
Riemu Finland ry on lasten ja nuorten terveyttä, sosiaalista hyvinvointia sekä osallisuutta edistävä ehkäisevän päihdetyön järjestö. Riemu Finland ry julkisti brändiuudistuksensa helmikuussa 2024. Tämän johdosta päivitin materiaaleja kevään, kesän ja syksyn 2024 aikana sekä loin uutta materiaalia tulevia tapahtumia varten. Kohderyhmänä on pääasiassa lapset ja nuoret.
Pääsin suunnittelemaan heille logo- ja GIF-animaatioita. Päivitin aiemmin tekemäni 44 päihdevalistusjulistetta vastaamaan uutta brändiä, ja loin myös 10 täysin uutta julistetta. Lisäksi tein kolme Reels-videota someen.
Suunnittelin materiaalia nuorille suunnattuihin tapahtumiin sekä Riemu Finland ry:n yleiseen käyttöön. Materiaalia on jo hyödynnetty Riemu Finland ry:n viestintäkanavissa, ja julisteita käytetään yhteistyö kuntien yläkouluissa ja ammattiopistoissa.
Anne-Mari Koskenranta: Tuottaja, graafinen suunnittelu, animointi.
Summary in English:
Riemu Finland ry is an organization focused on promoting health, social welfare and the inclusion of children and young people through preventive substance abuse work. Riemu Finland ry unveiled its rebranding in February 2024. As part of this, I updated materials during the spring, summer, and autumn of 2024, as well as created new materials for upcoming events. The primary target audience is children and young people.
I had the opportunity to design a fresh logo and GIF-animations for them. I updated the 44 substance abuse prevention posters I had previously created to align with the new brand and created 10 entirely new posters. Additionally, I produced 3 Instagram Reels for social media.
I designed materials for youth-focused events as well as for general use by Riemu Finland ry. These materials have already been used on Riemu Finland’s communication channels, and the posters are being utilized in collaboration with municipal upper secondary schools and vocational institutions.
Anne-Mari Koskenranta: Producer, graphic design, animation.