
Jona Hokki toteutti lopputyön tilaustyönä ADHD-podille. Projektin keskiössä oli brändin vahvistaminen tuoteperheen ja liikemerkin avulla.
Projektissa syntyi maskottipari, joka toimii ADHD-podin liikemerkkinä sekä keskeisenä tunnuselementtinä. Suunniteltu tuoteperhe sisältää neljä erilaista grafiikkaa, jotka soveltuvat monenlaisiin painotuotteisiin, kuten kangaskasseihin ja t-paitoihin. Tuotteet tarjoavat kuuntelijoille ja seuraajille tavan tukea podcastin toimintaa.
Jona Hokki: Tuottaja, graafinen suunnittelu
ENG:
Jona Hokki developed the branding and visual identity of ADHD-podi in collaboration with the client. The focus of the project was to strengthen the brand through a product family and brand identity. The project resulted in a pair of mascots, which serve as the ADHD-podi’s logo and key identity element.
The designed product family includes four different graphics, suitable for a wide range of printed products, such as tote bags and T-shirts. These products offer a way for listeners and followers to support the podcast.
Jona Hokki: Producer, graphic design