Siirry suoraan sisältöön

ADHD-podin tuoteperhe ja brändi | GRAAFINEN TUOTANTO | 2024

Jona Hokki
GRAAFINEN TUOTANTO

    Jona Hokki toteutti lopputyön tilaustyönä ADHD-podille. Projektin keskiössä oli brändin vahvistaminen tuoteperheen ja liikemerkin avulla.

    Projektissa syntyi maskottipari, joka toimii ADHD-podin liikemerkkinä sekä keskeisenä tunnuselementtinä. Suunniteltu tuoteperhe sisältää neljä erilaista grafiikkaa, jotka soveltuvat monenlaisiin painotuotteisiin, kuten kangaskasseihin ja t-paitoihin. Tuotteet tarjoavat kuuntelijoille ja seuraajille tavan tukea podcastin toimintaa.

    Jona Hokki: Tuottaja, graafinen suunnittelu

    ENG:

    Jona Hokki developed the branding and visual identity of ADHD-podi in collaboration with the client. The focus of the project was to strengthen the brand through a product family and brand identity. The project resulted in a pair of mascots, which serve as the ADHD-podi’s logo and key identity element.

    The designed product family includes four different graphics, suitable for a wide range of printed products, such as tote bags and T-shirts. These products offer a way for listeners and followers to support the podcast.

    Jona Hokki: Producer, graphic design

    Kategoriat: Graafinen tuotantoIlmeet & bränditKuvitusVisuaalinen suunnnittelu