Siirry suoraan sisältöön

Konseptista tekstuuriksi | peligrafiikka

Konseptista tekstuuriksi | peligrafiikka | 2016 Produktiona halusin seurata konseptitaiteen matkaa tektuuriksi, tekstuurit julkaistaan The Great Deep Blue nimisessä PC-pelissä. As a production, I wanted to follow concept art`s journey to becoming a texture, textures will be published in a PC-game called The Great Deep Blue. Tekijä: Anssi Vieruaho 601 | opinnäytetyön produktio-osa

    Konseptista tekstuuriksi | peligrafiikka | 2016

    Produktiona halusin seurata konseptitaiteen matkaa tektuuriksi, tekstuurit julkaistaan The Great Deep Blue nimisessä PC-pelissä.

    As a production, I wanted to follow concept art`s journey to becoming a texture, textures will be published in a PC-game called The Great Deep Blue.

    Tekijä: Anssi Vieruaho

    601 | opinnäytetyön produktio-osa

    Kategoriat: Pelituotanto