Siirry suoraan sisältöön

Finnish Nightmares | markkinointisuunnitelma

Finnish Nightmares | markkinointisuunnitelma | 2016 Finnish Nightmares nousi lokakuussa 2015 viraali-ilmiöksi viikon sisällä ilmestymisestään. Ilmiön siivellä päätettiin sarjakuva tehdä myös kirjaksi. Kustantajana on Atena ja Hanna Korhonen vastasi sisällön tuottamisesta. Kirja julkaistiin helmikuussa 2016. Julkaisun yhteydessä toteutettiin kirjalle ja brändille soveltuvia markkinointitempauksia ja laadittiin markkinointisuunnitelma loppuvuodelle 2016. Tekijä: Hanna Korhonen 604 | Opinnäytetyön produktio-osa

    vinkka2

    Finnish Nightmares | markkinointisuunnitelma | 2016

    Finnish Nightmares nousi lokakuussa 2015 viraali-ilmiöksi viikon sisällä ilmestymisestään. Ilmiön siivellä päätettiin sarjakuva tehdä myös kirjaksi. Kustantajana on Atena ja Hanna Korhonen vastasi sisällön tuottamisesta. Kirja julkaistiin helmikuussa 2016. Julkaisun yhteydessä toteutettiin kirjalle ja brändille soveltuvia markkinointitempauksia ja laadittiin markkinointisuunnitelma loppuvuodelle 2016.

    Tekijä: Hanna Korhonen

    604 | Opinnäytetyön produktio-osa

    Kategoriat: Graafinen tuotanto